Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

1 år sen!!!

Av monique seger - 10 juni 2010 20:29

1 år har gått sen man tog studenten..   Va fan har hänt med tiden?? Shit vad tiden har sprungit.. kommer snart inte hinna kapp den..

  

Så vad har man då gjort under ett år??

Sökt jobb

festat

hittat nya vänner

jobbat,( 5 veckor )

varit på äventyr

haft fest

gått ner i vikt

praktiserat

shoppat

jobbintervjuv

färgat håret

klippt mej

fått bättre kontakt med min älskade pp

Och haft mens en gg i månaden..

  

 

De kanske inte låter mkt men tro mej!!! jag har nästan aldrig tid för något. ibland gör man så mkt att man måste ta de lugnt i mellan åt hihi. Har varit rätt mkt upptagen sen jag böeja på 4y. Och de är lite synd för jag har tappat jätte mkt kontakt med mina vänner som jag skulle vilja ha mer tid för.. men börja halb 8 å sluta 4, hem och laga mat. och sen är man Har även varit slarvig

Har även varit dålig på att gå nu. Var ute och gick med pp förra veckan.. Känndes riktigt skönt.. Har inte varit ute för att först var pp sjuk sen blev jag sjuk och sen har de inte blivit mer. Men jag har ju varit ute från morgon till eftermiddag. sen har man åkt lite inlines med robin men de var bara två gg. sen har de varit lite skoj på sistonde.. Vi har varit ett gäng och spelat lite kubb.. Alltid trevligt :D

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av monique seger - 16 maj 2010 21:49


          Dockan är min nya kille. Han heter Herman... Vissa hade sjuk fantasi och tyckte vissta att jag behövde han!! Men de var kul.. Han hade de nog rätt trevlig. Han kom med kläder men jonna strippa av han dom. Tack till er som hadde denna f...

Av monique seger - 10 maj 2010 11:47

Nu var de några veckorsen jag fyllde år.. Har bara inte haft tid att skriva. Därför tänkte jag göra de nu. Bättre sent än aldrig.       Dagen började underbart. Min Kajsa gick upp as tidigt för att jobba. Eller hon sa de bara för att lura mej. ...

Av monique seger - 13 april 2010 21:43


  CYKEL     Idag har man varit super DUKTIG.. Cyklade föst hemmifrån till ams. Sen tog man sej i kragen och rörde på fitt fläsk. Jag cyklade hela vägen till Åstorp, med ett riktigt sommarväder till att börja med. När jag väl kommit hem t...

Av monique seger - 12 april 2010 21:53

     Så nu är de avklarat.  Gjorde högskoleprovet i lördags, nere i LUND. De var rätt kul, men provresultatet  var vell inte så värst bra!  Gick till sängs asss tidigt bara för att jag ville få en skönhetssömn. Men inte blev så inte. Är ju efterlä...

Av monique seger - 8 april 2010 08:52

Huvudvärk!!!!   Uppe tidigt bara för den jävla huvudvärken! Hade huvudvärk hela dagen igår. Trodde ett tag att huvudet skulle sprängas. Har haft de nu några mornar. Men de brukar gå över om jag har lagt mej igen. Men inte den här gången      ...

Presentation


En sprallig tjej som mej kan knapt sitta still.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur vill du att en typisk romans kväll ska vara??
 Köpte mat
 Bio
 En mindre resa
 Lekar för par
 Laga mat tillsammans
 mys med rosenblad
 myskväll med film hemma

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards