Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Helg igen

Av monique seger - 13 mars 2010 23:26


Har varit en fullspäckad vecka för mej. Tänker hela tiden plus att jag har saker jag måste hinna med och göra. Känns  som jag fan inte har någon egentid för mej sj haha. Fick jobb i onsdag, men jag börjar inte fråns på måndag. Men det är bara ett extra knäck så länge. Var nere i Malmö nästan hela dagen i ONSDAGS med Kajsa.. Tack för att du följde med mej vännen.

 

Sen i TORSDAGS var de upp tidigt för man skulle till Billesholm för att gå på en jobb sak.

Men de var inte vad man hade förväntat sej på den mässan.

Carro kom dock och hämta mej :P

Tack så mkt vännen.

Sen fick man ju skjus till stationen eftråt av henne.

Hem till min PP för att gå en runda som inte var något att leka med. Andreas lånade lite hundar av sina pärrer så vi hade något att gå med..

Dom var riktigt fina och stora. Men derras dreggel var inte de besta haha   Vara hemam sen för pp hade filmkväll.

 

Igår vad man oxå uppe tidigt men jag sommnade om lika fort igen. Jag var i stan på kvällen med mormor och gjorde ett bra jobb ifrån mej. Blev riktigt bra.

Sen drog de av till Amanda för att hålla henne lite sällskap plus att jag trivs med henne. Vi kollade film. Och när jag kom hem var de full fart på rummet haha..

Jonna och Kajsa att och spelade mitt älsklings super mario!!  Ännu en sen kväll för vi körde inte hem Jonna fråns kl 03:10. Men bingen blev nog inte fråns halv 4 fyra haha. Snacka om att man var död imorse när man vaknade


Idag har man varit i ÅSTORP igen. pp ringde och frågade om jag vill med och se hockey. Klart man tackar ja till ett sån nöje. Sen blev jag bjuden på middag av henne och hennes kille. Fick värsta lyx maten..  Vi skulle ju kolla på melodifestivalen nu ikväll. Men VI/Jag blev besvika. Men ändån glada. haha. 


Och nu sitter man här i ensamhet med min käraste data. Kajsa och jonna spelar ju mario så jag får vell kolla på. dom är ju helt inne så de går ju inte att snacka med dom. Ännu en lyckad dag i Åstorp. Har haft många sådana nu på sisstonde. Tycker det är kul att jag och pp har fått en bra relation igen. Att vi träffars så mkt gör mej glad. Hon är min drog. Men jag är inte beroende av henne. Har ju mitt eget liv. Men det känns ändån så bra att ha en sån vän som henne. Hon är något av de extra. ska lägga upp en bild på oss när jag fått den av henne. En bättre vän kan man inte önska sej fan. Jag skulle dö om hon inte fanns.


Vänner kommer och går.

Medans dom riktiga

BESTÅR

 

Vi två är pp nu och 4-ever.


// lav ja









  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av monique seger - 10 juni 2010 20:29

1 år har gått sen man tog studenten..   Va fan har hänt med tiden?? Shit vad tiden har sprungit.. kommer snart inte hinna kapp den..    Så vad har man då gjort under ett år?? Sökt jobb festat hittat nya vänner jobbat,( 5 veckor ) varit...

Av monique seger - 16 maj 2010 21:49


          Dockan är min nya kille. Han heter Herman... Vissa hade sjuk fantasi och tyckte vissta att jag behövde han!! Men de var kul.. Han hade de nog rätt trevlig. Han kom med kläder men jonna strippa av han dom. Tack till er som hadde denna f...

Av monique seger - 10 maj 2010 11:47

Nu var de några veckorsen jag fyllde år.. Har bara inte haft tid att skriva. Därför tänkte jag göra de nu. Bättre sent än aldrig.       Dagen började underbart. Min Kajsa gick upp as tidigt för att jobba. Eller hon sa de bara för att lura mej. ...

Av monique seger - 13 april 2010 21:43


  CYKEL     Idag har man varit super DUKTIG.. Cyklade föst hemmifrån till ams. Sen tog man sej i kragen och rörde på fitt fläsk. Jag cyklade hela vägen till Åstorp, med ett riktigt sommarväder till att börja med. När jag väl kommit hem t...

Av monique seger - 12 april 2010 21:53

     Så nu är de avklarat.  Gjorde högskoleprovet i lördags, nere i LUND. De var rätt kul, men provresultatet  var vell inte så värst bra!  Gick till sängs asss tidigt bara för att jag ville få en skönhetssömn. Men inte blev så inte. Är ju efterlä...

Presentation


En sprallig tjej som mej kan knapt sitta still.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur vill du att en typisk romans kväll ska vara??
 Köpte mat
 Bio
 En mindre resa
 Lekar för par
 Laga mat tillsammans
 mys med rosenblad
 myskväll med film hemma

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards