Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Snälla söta rara JAG

Av monique seger - 19 mars 2010 22:10

 Jag, jag och åter jag.


Har gått ner 1,5 kg sen jag vägde mej sisst.  

Det känns riktigt bra, vill jag lova. Denna  veckan har varit helt underbar.

Jag har jobbat.

Jag har promenerat.

jag har sökt lägenhet.

Jag har gjort ve mina naglar. (IGEN)

Jag har gjort allt möjligt. Jag dagdrömmer, vilket är roligt.

Jag har haft en helt fullspäckad vecka måste jag bara säga!!

Så dag skulle man dragit på fest men hörde att den var död.

Jävla tur att man inte åkte dit. Men visst har man sug.

Fast de är inte likt mej. Har fan varit ute nu varje helg i en månad om inte lite mer haha. Men det känns gött, att komma tillbaka lite där man sluta för några åresen. Eller det känns som de var evigheter. Vet inte vad som har hänt med mej men jag känner mej så MYCKET gladare. Jag känner längtan, men efter vadå??

 

 

Har haft så mkt att tänka på nu den sissta tiden.

Men jag vet igentligen inte vad jag tänkt på.

Känns som allt är evigheter.

Det känns som tiden bara rinner ut i sanden, och att man inte hinner med allt man ska som man har tänkt här i livet.

 Alla har vi ett mål eller en översikt hur vi vill ha våran liv.

Men det känn som jag är ensam om att ha tusen.

Det beror ju på från person till person.

Allt föränderars ju hela tiden. Jag tror på ödet. Sen vad ödet gör vet jag inte!

 

Jag har jobbat som fan. Men det är inget svårt jobb måste jag säga. Ett lugnt sätt att göra pengar på  

 

Har varit nere i Lanskarona flera runder men igår och idag har jag även varit i teckomatorp. Fast idag var min ena inställd. Det tyckte jag var märkligt, för igår gick där en. Men han var vell bara  lat som inte orka haha. Jag jobbar med att räkna personerna när dom går på och när dom går av. Och på vilka hållmplatser. På 250 Bjuv- Landskrona har de värkligen varit dött under hela veckan. Hadde natt pass måndag till onsdag. Rätt soft. Men man var lite död på slutet. Men som tur var att man fick gå hem i de sköna vår vädret. Har varit riktigt skönt dessa dagarna. Märks att våren är på väg. Vi hade 11,5 grader här hemma igår. FETT NICE.

 

// lav ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av monique seger - 10 juni 2010 20:29

1 år har gått sen man tog studenten..   Va fan har hänt med tiden?? Shit vad tiden har sprungit.. kommer snart inte hinna kapp den..    Så vad har man då gjort under ett år?? Sökt jobb festat hittat nya vänner jobbat,( 5 veckor ) varit...

Av monique seger - 16 maj 2010 21:49


          Dockan är min nya kille. Han heter Herman... Vissa hade sjuk fantasi och tyckte vissta att jag behövde han!! Men de var kul.. Han hade de nog rätt trevlig. Han kom med kläder men jonna strippa av han dom. Tack till er som hadde denna f...

Av monique seger - 10 maj 2010 11:47

Nu var de några veckorsen jag fyllde år.. Har bara inte haft tid att skriva. Därför tänkte jag göra de nu. Bättre sent än aldrig.       Dagen började underbart. Min Kajsa gick upp as tidigt för att jobba. Eller hon sa de bara för att lura mej. ...

Av monique seger - 13 april 2010 21:43


  CYKEL     Idag har man varit super DUKTIG.. Cyklade föst hemmifrån till ams. Sen tog man sej i kragen och rörde på fitt fläsk. Jag cyklade hela vägen till Åstorp, med ett riktigt sommarväder till att börja med. När jag väl kommit hem t...

Av monique seger - 12 april 2010 21:53

     Så nu är de avklarat.  Gjorde högskoleprovet i lördags, nere i LUND. De var rätt kul, men provresultatet  var vell inte så värst bra!  Gick till sängs asss tidigt bara för att jag ville få en skönhetssömn. Men inte blev så inte. Är ju efterlä...

Presentation


En sprallig tjej som mej kan knapt sitta still.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur vill du att en typisk romans kväll ska vara??
 Köpte mat
 Bio
 En mindre resa
 Lekar för par
 Laga mat tillsammans
 mys med rosenblad
 myskväll med film hemma

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards