Alla inlägg under januari 2010

Av monique seger - 28 januari 2010 22:44



Vacker, Vackrare, Vackrast


   Idag har dagen varit lång.Vaknade sent och cyklade sen. Trodde jag skulle komma försent idag igen. Gjorde klart mitt cv som blev 3 sidor. Trevligt. Idag har jag varit duktig. Jag har tvättat och lagat mat samt gjort ve lottas hår och mina naglar. lägger in bilden på naglarna efter helgen eftersom jag inte ska vara hemma på hela helgen.

  

Nu blir det ÄNTLIGRN partaj igen. Var ett tag sen så därför tar jag och kajsa två dagar i rad trip. Ska bli kul som fan. Ska fixa mej som fan. Har gjort ve naglarna och ska bara färga håret och få hår insatt. Väntar ju på de än så jag hoppas att de kommer imorgon. Har bara inte riktigt bestämt mej för kläder och frisyr än.

 

Så dagen imorgon blir häktisk. Först ska man till ams i hbg kl 10 sen ska man käka sen hem igen packa och iväg. Hinner man dricka mon tro??? Sen är det dax att fixas. Som jag ser de nu hinner jag knapt de äns!!! Önska dagen var längre,

Vill ni se förvandlingen så kom  till dickens at lördag den 30/1

Av monique seger - 27 januari 2010 13:46


Ännu en dag av lite plugg. Är ganska trött i planeten.Har suttit med en data sen i morse. Jag går i en kurs som kallas för ungdoms garanti.  Bara för att hålle sej aktiv. Vilket kan vara bra ibland. På ett sätt känns de jobbit att behöva gå, för vem gillar skolor överhuve tager. Men på ett sätt är de bra för man får betalt så därför skolkar man inte som man hade gjort om de var en vanlig skola. Haha det finns alltid något positivt i de hela.




                                          


Av monique seger - 26 januari 2010 22:33

http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc


Dagens KLIPPPPP..                                                
                                                  
           Ni måste bara kolla in denna killen. Har aldrig hört något liknande. Helt immpad


http://www.youtube.com/watch?v=W1kpvef6vJ0&feature=related


   Den här killen gör mej glad. Han har en sådan positiv energi som alla borde ha.                                             



Nog om pojkar haha. Vi var på JULA nu ikväll, för att leta värme haha.  Gissa vad vi hitta!! Höll på att dö av skratt inne i butiken. Men det är ju som vanligt när jag skrattar   . Ni kommer inte att tro mej men de var den största jag någonsin sätt.. Den var både stor och bred.. Säkert mysig att ta på. Kan ju säga en sak. Man behöver inte ha glasögon. Eller rätta sagt du kan vara blind för att känna detta jag har uppleft som JÄTTE STORT

 

 

UNIVERSAL


   

Haha vad tänkte ni på när jag beskrev???

De kunde ni inte gissa på, eller hur!!


Av monique seger - 25 januari 2010 14:24

De har varit några stressiga dagar nu. Sammtidigt som de är stressigt så har kl gått för sakta, kan jag tycka..


FREDAGS: Dagen började tidigt. Var uppe redan vid sju tiden. TRött som jag var han jag äta lite. Var tidigt i stan hos mamma och mormor. Men mamma sov när jag kom.. Konstigt när kl bara var 9. Kajsa kom efter sin körning och min syster när hon slutade skola. VI var ett helt sammlat tje gäng hos mamma. Jag och babe följde med min lilla syster ner till stan där vi sedan drog till väla. Vi skulle leta efter en present till mormor. Men vad köperman till en som fyller 65??  65 är ändån något specielt. Men i vilket fall som helt hittade vi två tuniker. Och jag sj hittade ett kläddesplag.  Ska ju ut både fre och lör nu till helgen så då kommer där finnas bild till nåsta vecka på den. Men iaf så var vipå väla ett bra tag. Sen åkte vi in till stan för att möta upp jonna, som varit i sthlm. Traäffa även jessica och hennes kille medans vi vänta samt några till. När jonna väl kommit gick vi till mc´donalds. Där har man inte varit på ett tag haha. Sen var det bara hemmåt. Hadde ju fått skoskav och de kan man säfa ONT till hah. Väl hemma var det bingen direkt nästan.


Deta var en häktisk dag. bara massa springande, fram och tillbaka. De var knapt att man han att sitta.



LÖRDAG: Man sover dåligt men varför vaknar man tidigt då. Borde man inte vara trött och sova lite längre?? Tidigt vakna jag . trodde fan mina ögon skulle åka ut så pigg jag var 04:45 Man låg och vände å vred på sej och tillsist sommnade man man då skaman fan upp.  Satt med pyjamas hela förmiddagen för min kropp var slö. Men duscha var jag tvungen. PIgga till de gjorde jag men de tog ett bra tag. åkte in till stan för att hjälpa mormor, men kom på att jag knapt ätit något.   Så de blev mc´donalds en dag till.kvällen gick fort och jag var hemma igen vid 22:00 tiden, Raka vägen i bingen gick jag, var så trött så jag knapt viste var jag hade röven. ( ursäkta språket )

SÖNDAG: Igår fyllde mormor år. vi kom lite tidigare bara för at hjälpa mamma med graneringen. Min syster hade redan kommit så de blev lite tetning. Men de är bara syskon kärlek. Vi fick en jävla god smörgåstårta. Åt så mkt att jag knappt kunde röra mej. När kalaset var över följde vi med mormor. Jag och kajsa hade kul hela kvällen. vi kastade pil och jag van med typ 5-2 eller va de 6-2 kommer inte ihåg mer än att jag van.



IDAG: Jag var de upp tidigt. Började ju på ungdomsgaranti idag. Var där bara 1 timme för info. Snacka om att man var seg imorse. När man inte har varit aktiverad på länge så blir man slapp/bekväm. Visst går jag upp ändån  så tidigt men då har jag pyjamas på mej haha.  Är mest trött nu. haha

Av monique seger - 23 januari 2010 13:23

       


Så här ser mina naglar ut som jag har gjort. Både på mej och på min älskling. De är jätte kul att hålla på med både naglarna och håret. Har redan testat att sätta in hår på kajsa och lite på mej... Så nu till veckan blir de färgning av hår och mer insättning, alltså make over. Det blir utgång till den 30/1 på dickens.. Så vill du se så välkommen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En sprallig tjej som mej kan knapt sitta still.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur vill du att en typisk romans kväll ska vara??
 Köpte mat
 Bio
 En mindre resa
 Lekar för par
 Laga mat tillsammans
 mys med rosenblad
 myskväll med film hemma

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards