Alla inlägg under maj 2010

Av monique seger - 16 maj 2010 21:49

       


Dockan är min nya kille. Han heter Herman... Vissa hade sjuk fantasi och tyckte vissta att jag behövde han!! Men de var kul.. Han hade de nog rätt trevlig. Han kom med kläder men jonna strippa av han dom. Tack till er som hadde denna fantasi.. En minnesvär kväll. Dock var jag sjuk till max. Men jag försökte och ja hade de jätte kul... Maten var god och sällskapet i bästa skick. Kunde inte haft en bättre kväll fast jag var sjuk. Där var många som saknades men de är ingen fara.. kommer fler gånger :D  Ännu ett tack till alla er som kom.

Av monique seger - 10 maj 2010 11:47

Nu var de några veckorsen jag fyllde år.. Har bara inte haft tid att skriva. Därför tänkte jag göra de nu. Bättre sent än aldrig.

 

    Dagen började underbart.

Min Kajsa gick upp as tidigt för att jobba. Eller hon sa de bara för att lura mej.

Jag fick en fin frukost på sängen. Spanska jordgubbar i mjölk med socker, räkmacka som var enorm, kokt ägg, och presenter.

 

Sen gjorde vi ved oss och åkte till ängelholm.

Har åkt dit och lagt blommor till bamse som begravdes samma dag som jag blev 17.  Har blivit som en tradition. Sen träffar jag ju jesscia och min gammla familj.

 

När vi varit där åkte vi till gobiten... Värdens goaste hamburgare. mummmssss

När vi skulle hem ringde de i mobilen. De var ett företag som ville ha en intervjuv med mej nere i malmö.. Kunde dagen bli bättre??

'Sen han man bara hem för att förbereda grillen. Jag grilla lite kycklingsfileér, korv, härtkor (knake) och rebenspjäll.

Hade de rätt mysigt här hemma. Deserten var en nyttigare variation av chesscake.

 

Tack för en bra dag och för alla fina saker jag fick.

 

 

 

Presentation


En sprallig tjej som mej kan knapt sitta still.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur vill du att en typisk romans kväll ska vara??
 Köpte mat
 Bio
 En mindre resa
 Lekar för par
 Laga mat tillsammans
 mys med rosenblad
 myskväll med film hemma

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gb


Ovido - Quiz & Flashcards